Dpd
Dpd je jednou z nejlepších kurýrních služeb na trhu. Jejich rychlost a spolehlivost jsou bezkonkurenční. Díky nim můžete mít jistotu, že vaše zásilka dorazí včas a bez problémů. Navíc mají skvělou zákaznickou podporu, která vám vždy ráda pomůže s jakýmkoliv dotazem nebo problémem. Pokud hledáte spolehlivou kurýrní službu, Dpd je pro vás ta pravá volba.
Firma DPD France
DPD France je jednou z největších a nejspolehlivějších dopravních společností v zemi. Síť DPD France pokrývá celé území Francie a nabízí širokou škálu doručovacích služeb pro zákazníky všech velikostí. Společnost je známá svou rychlostí, spolehlivostí a profesionálním přístupem k zákazníkům. DPD France je ideální volbou pro ty, kteří hledají spolehlivého dopravce pro své zásilky.
Kontakty
DPD France Patio E, 39 Rue des Cheminots Bât. 39, 75018 Paris, Francie
+33 9 70 80 85 66
- pondělí: 9:00–19:00
- úterý: 9:00–19:00
- středa: 9:00–19:00
- čtvrtek: 9:00–19:00
- pátek: 9:00–19:00
- sobota: 9:30–16:00
- neděle: Zavřeno
Výhody
- ✅Rychlé doručení zásilek po celé České republice
- ✅Nízké ceny za služby doručování
- ✅Široká nabídka doplňkových služeb pro zákazníky
- ✅Moderní technologie sledování zásilek v reálném čase
- ✅Profesionální a přátelský přístup k zákazníkům
Nevýhody
- ❌Dpd má často zpožděné doručení zásilek.
- ❌Ztráta zásilek se u Dpd vyskytuje častěji než u konkurence.
- ❌Nedostatečná komunikace s klienty ohledně stavu doručení.
- ❌Vysoké ceny za doručení zásilek s Dpd.
- ❌Nízká flexibilita při změnách doručovací adresy.
Zkušenosti
Nedám ani jednu hvězdičku. Nemám ve zvyku zveřejňovat nepříjemné recenze, ale tato doručovací služba je od začátku do konce extrémně špatně organizovaná. Při objednávce není uveden odhadovaný den doručení. Jsme informováni den předem den po doručení balíku. Po upozornění den předem jsem se nemohl dostavit k převzetí balíku a požádal jsem o vyzvednutí v agentuře. Žádné informace o úspěšném doručení balíku do agentury, musel jsem několikrát volat zákaznický servis, abych zjistil, kde můj balík je a jestli si ho můžu vyzvednout. Několik lidí mi poskytuje protichůdné informace, žádné podrobné informace o sledování doručení na webu… Opravdu katastrofa. A když jdu do agentury, abych si konečně vyzvedl svůj balíček, jsem nucen čekat 30 minut bez informací a balíček (konferenční stolek) mi je přivezen zpět bez manipulačních opatření… Důrazně nedoporučuji této nekompetentní doručovací agentuře. Zaměstnanci chtějí dělat dobře, ale je tu organizační a řídící problém.
Oriane Charlot
Doslova nejhorší dopravní společnost, jakou jsem kdy viděl. Balíček, který měl dorazit v pondělí, nedorazil v pondělí nebo v jiné dny, musel jsem cestovat, abych si balíček vyzvedl. Výška, kdy víte, že VAŠE PRÁCE JE K DODÁNÍ!!! Opravdu, přemýšleli jste o změně vaší vnitřní organizace
Ben Catellier
A 0 hodně popisuje dezorganizaci této společnosti, doručení hodinu od mého domova, čemu říkají reléový bod v mém okolí, musel jsem jet vlakem a všechny ostatní věci, abych se dostal kolem, druhá dodávka Žádají, abych šel a dostat to od jejich agentur butssss sorry!!!! zásilková agentura, která není schopna doručit zákazníkům. Zajímalo by mě, k čemu to je. Tak si promluvme o agentech po telefonu, já říkám, že nemůžu přijít a On mi říká, ať si pro ni přijdu, protože nevidím žádné jiné řešení heinnnnnn!!!! Upřímně řečeno, hanba potřebuje změnit doménu, je to velmi vážné.
Bacha Ma
Začněte tím, že mi neukradnete balíček, pak se vyhněte výměně iPhone 12 za šampon. Konečně mít kompetentního pracovníka zákaznického servisu, který má na své zákazníky fuk a který na otázku, proč balíček zmizel, neodpoví „promiň, už se to nebude opakovat“. PS: normální by bylo nabídnout vrácení peněz a také vyšetřování doručovatelů a nahradit je DŮVĚRYhodnými lidmi. PPS: Už máte dost „doručovatelů“, kteří nepřijdou a lžou tím, že byli v našem domě, ale my tam nejsme. Zůstal jsem celý den doma a čekal na balíček a ztratil jsem celý den v práci. Zkrátka lež za lží, podvod, krádež, žádná oprava a odvaha zeptat se na můj názor.
Adam Torres
Dal jsem 1 hvězdičku, protože nemůžeme dát 0… První pokus o doručení po 2 dnech bez novinek a bez upozornění (plus obtěžování od doručovatele na telefonu, když jsem byl v práci)… druhý pokus balíček nemohl opustit … 3. pokus jdu do agentury poté, co jsem zavolal a požádal o zanechání, v důsledku toho byl balíček připraven k odchodu, ale služba byla tak špatná, že byla znovu zablokována. Momentálně 30 minut v agentuře, kde můj balíček nebyl nalezen…
Valentine LEROY
FAQ
Doručení zásilky s Dpd obvykle trvá 1-2 pracovní dny.
S Dpd můžete sledovat svoji zásilku online prostřednictvím sledovacího čísla.
Cena doručení zásilky s Dpd závisí na váze a typu služby, kterou si zvolíte.
V případě problémů s doručením zásilky s Dpd můžete kontaktovat jejich zákaznickou podporu a podat reklamaci.
Zákazníci obvykle chválí rychlost a spolehlivost doručování zásilek s Dpd.
Specialista na odborné recenze služeb. Specializace na elektronické obchody a aplikace. Diplomová práce na téma bezpečnost internetového nakupování.